Maailmassa on jotain, joka kuvastaa saksalaisuuden syvintä olemusta jopa paremmin kuin David Hasselhoff. Se on kuulkaa Scooter. Kuten ystävämme herra Hoo totesi: " Tämän biisin myötä ymmärrän elämää niin paljon paremmin". Jos et usko, katso itse.
http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbItrgk
"The chase is better than the the catch.
Transforming the tunes we need your support
if you've got the breath back.
It's the first page of the second chapter!
I want you back for the rhythm-attack coming down on the floor like a maniac.
I want you back for the rhythm-attack. Get down in full effect!
I want you back for the rhythm-attack coming down on the floor like a maniac.
I want you back so clean up the dish.
By the way, how much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Here we go, here we go, here we go again!!
Yeeah!!
Sunshine in the air!!
We're breaking the rules. Ignore the machine.
You won't ever stop this.
The chase is better than the catch!
I want you back for the rhythm-attack coming down on the floor like a maniac.
I want you back for the rhythm-attack. Get down in full effect!
I want you back for the rhythm-attack coming down on the floor like a maniac.
I want you back so clean up the dish.
By the way, how much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Yeeehaah!!
Sunshine in the air!!
C'mon!!!
Na na na na na na na na, na na na na na na na na .. Everybody!!
Na na na na na na na na, na na na na na na na na .. C'mon!! Together!!
Yeeaaah!!!
How much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Yeeaaah!!!
C'mon, c'mon!! Aaaah!
Resurrection!"
LKK
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
6 kommenttia:
Muistaakseni jollakin on peräti tämä CD. Kaukoviisaan siskon ostamana tottakai!
Valitettavasti se taitaa olla hieman uudempaa tuotantoa ja ko. helmi ei sillä ole. Missäköhän se levy muuten mahtaa mennä? Ei ole kyllä vuosisatoihin näkynyt tai kuulunut. Onneksi ;)
Eiköhän toi liene tällä hetkellä löydy mun vaatekaapista. Muistelisin nähneeni sen kun tyhjensin levylaatikkoasi. Tarkastan tilanteen!
Eipä hätää. Luulen voivani jatkaa elämää aika mukavasti ilman kyseistä kulttuurituotostakin ;)
Scooterin laulajan homoarjalais-look on kieltämättä veret seisauttava:)
H.P. Baxter, elikkäs tuttavallisemmin Hans-Peter (Scootterin laulaja) on kieltämättä saksalaisen seksikkyyden ruumiillistuma.
Lähetä kommentti